close

  EGO sp z o.o.

    NIP: 5170406815

Zapraszamy do kontaktu 

tel: (+48) 533399501

e-mail: info@egoone.pl

 

Polityka wysyłki kotłów pelletowych CO i CWU HERKULES poza UE

Polityka realizacji

Przetwarzanie zamówień

Potwierdzenie zamówienia: Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zawierający szczegółowe informacje o zamówieniu. Przeczytaj uważnie ten e-mail i skontaktuj się z nami natychmiast, jeśli konieczne będą jakiekolwiek zmiany.

Czas przetwarzania: Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 4-6 tygodni od otrzymania początkowej płatności. Jednak ten harmonogram może się różnić w zależności od konfiguracji zamówienia, ilości i wybranej metody wysyłki .

Opcje wysyłki i terminy dostawy

Oferujemy wiele opcji dostawy (w zależności od lokalizacji), a czas dostawy będzie zależał od wybranych przez Ciebie warunków:

  • CIF (koszt, ubezpieczenie i fracht): Pokrywamy koszty wysyłki i ubezpieczenia do portu docelowego. Kupujący odpowiada za odprawę celną, cła i podatki importowe. Szacowany czas dostawy: 30–60 dni w zależności od lokalizacji.
  • DDP (Delivered Duty Paid): Zajmujemy się wysyłką, odprawą celną, cłami importowymi i ostateczną dostawą do lokalizacji kupującego. Ze względu na dodatkowe przetwarzanie ta metoda trwa dłużej niż CIF. Szacunkowy czas dostawy: 40-70 dni w zależności od lokalizacji.
  • EXW (Ex Works): Kupujący jest odpowiedzialny za zorganizowanie odbioru z naszego zakładu produkcyjnego. Wszystkie opłaty za wysyłkę, cło i import są obsługiwane przez kupującego.

Czas dostawy może ulec zmianie ze względu na czynniki zewnętrzne niezależne od nas, w tym opóźnienia związane z odprawą celną i lokalną logistyką.

Cła, opłaty i podatki importowe

  • W przypadku przesyłek CIF i EXW wszystkie cła, podatki importowe i opłaty odprawcze są odpowiedzialnością kupującego . Koszty te różnią się w zależności od kraju, dlatego zalecamy skonsultowanie się z lokalnym urzędem celnym przed złożeniem zamówienia.
  • W przypadku przesyłek DDP wszystkie cła, podatki i opłaty importowe są wliczone w cenę wysyłki, a urządzenie zostanie dostarczone bezpośrednio do wskazanej przez Ciebie lokalizacji.

Modyfikacje zamówienia

Jeśli musisz dokonać zmian w swoim zamówieniu, takich jak aktualizacja adresu wysyłki, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę, ale zmiany mogą nie być możliwe po przetworzeniu zamówienia.

Problemy z dostawą

  • Zagubione lub skradzione paczki: Jeśli masz obawy dotyczące dostawy, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od przewidywanej daty dostawy . Będziemy współpracować z przewoźnikiem, aby zbadać sprawę.
  • Uszkodzone przedmioty: Jeśli Twoje zamówienie okaże się uszkodzone, powiadom nas o tym w ciągu 48 godzin od dostawy , abyśmy mogli pomóc Ci rozwiązać problem.

Aktualizacje zasad

Ta polityka wysyłkowa podlega zmianom. Zalecamy okresowe przeglądanie tej polityki pod kątem wszelkich aktualizacji.

fb g+ youtube mail

DANE FIRMY:

adres

ul.Gen.Leopolda Okulickiego 18

35-222 Rzeszów,

oddział: ul.Krakowska 330

35-213 Rzeszów

 

telefon

Dystrybucja kotłów na pellet:

+48 880 021 217

Dystrybucja i sprzedaż automatów do dezynfekcji:

+48 533 399 501

Wypożyczalnia samochodów:

+48 739 169 169

Sprzedaż samochodów:

+48 880 020 045

 

mail

Dystrybucja kotłów na pellet:

krzysztof.kowalski@egoone.pl

Automaty do dezynfekcji:

krzysztof.kowalski@egoone.pl

Wypożyczalnia samochodów:

wynajem@egorent.pl

Sprzedaż samochodów:

kajetan.kowalski@egoone.pl

 

 DO POBRANIA:

 

         

NA SKRÓTY:

 

 

ZAPYTAJ O PRODUKTY I USŁUGI

Telefon: +48 533 399 501

e-mail: info@egoone.pl